معرفی بخش رسید کالا به انبار در نرم افزار دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

برای مدیریت کالاهای مراکز دندانپزشکی با خریداری و راه اندازی ماژول انبارداری نرم افزار تخصصی دندانپزشکی لبخند، کاربران می توانند براحتی کالاهای مطب و کلینیک خود را مدیریت کنند. کالاهای وارد شده و خارج شده از انبار را ثبت و در صورت نیاز رسید ورود و خروج کالا را صادر نمایند.

رسید ورود کالا به انبار

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.


معرفی ماژول نمایشگر تلفن در نرم افزار کامل مدیریت مراکز دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

یکی از ماژول های کاربردی در نرم افزار جامع دندانپزشکی لبخند  جهت مدیریت تماس ها ماژول نمایشگر تلفن می باشد. در برنامه مدیریت دندانپزشکی لبخند برای سهولت کار کاربران تمامی شماره های ثبت شده در بخش های مختلف نرم افزار دندانپزشکی لبخند در هنگام تماس با نمایش نام تماس گیرنده و شماره های ثبت نشده با نام ناشناس بصورت پاپ آپ ظاهر می شود. همچنین کاربر می تواند با استفاده از بخش گزارش تماس ها در بخش امکانات گزارشی از تماس های مرکز را در یک بازه زمانی مشاهده نماید.

ماژول نمایشگر تلفن

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.


گزارش دریافت از بیمه در نرم افزار تخصصی کلینیک دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

در نرم افزار تخصصی مدیریت مراکز دندانپزشکی لبخند این امکان برای کاربر برنامه مدیریتی وجود دارد تا در یک بازه زمانی مشخص کسورات و دریافتی از بیمه مورد نظر را مشاهده نموده در صورت نیاز گزارش تهیه نماید.

گزارش دریافت از بیمه

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار تخصصی دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


ثبت مبالغ دریافتی از بیمه در جامع ترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

در سیستم مدیریتی کلینیک دندانپزشکی لبخند کاربر میتواند براحتی مبالغ دریافتی از بیمه را در بخش «دریافت از بیمه» با در نظر گرفتن کسورات و بازه زمانی ثبت نماید. در نرم افزار دندانپزشکی لبخند در بخش دریافت از بیمه با انتخاب بازه زمانی مبلغ قابل دریافت، دریافت شده و مانده از بیمه با توجه به درمان های وارد شده برای بیماران در بخش پرونده دندانپزشکی و درصد بیمه مربوط به هر یک محاسبه و نمایش داده می شود.

دریافت از بیمه

برای ورود به دموی آنلاین جامع ترین و کاملترین  نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


گزارش اتفاق ها در فوق تخصصی ترین نرم افزار دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

فوق تخصصی ترین نرم افزار دندانپزشکی لبخند تمهیدات لازم جهت آگاهی از عملکرد هر یک از کاربران نرم افزار لبخند را در طول یک دوره زمانی مشخص اندیشیده است. به گونهای که با استفاده از «گزارش اتفاق ها» می­توان به ساده‌ترین شکل ممکن و با انتخاب کاربر مورد نظر و یا همه کاربران و مشخص کردن دورهی زمانی از فعالیتهای کاربران سیستم آگاه شده و گزارش تهیه کرد.

گزارش اتفاق ها

برای ورود به دموی آنلاین فوق تخصصی ترین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


گزارش بیمه مصرفی در نرم افزار مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

«گزارش بیمه مصرفی» در بخش بیمه نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند یکی از جدیدترین گزارش های ارئه شده در برنامه مدیریتی لبخند میباشد. با استفاده از این گزارش میتوان سقف اعتبار بیمه، اعتبارمصرف شده و مانده اعتبار سقف بیمار را مشاهده نمود.

گزارش بیمه مصرفی

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار دندانپزشکی لبخند ایجا را کلیک کنید


معرفی گزارش عملکرد دندانپزشک در برنامه مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

یکی از پرکاربردترین و مهمترین گزارش در سیستم جامع مدیریت نرم افزار دندانپزشکی لبخند «گزارش عملکرد دندانپزشک» میباشد. با استفاده از این گزارش میتوان لیستی از اطلاعات درمان‏ های انجام شده توسط یک دندانپزشک خاص در طول یک دوره زمانی را روی بیماران براساس تاریخ انجام درمان و همچنین براساس تاریخ پرداخت هزینه درمان مشاهده نمود.

گزارش عملکرد دندانپزشک

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید

 


پرینت دستور کار لابراتوار در برنامه مدیریتی دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

یکی از ماژول های نرم افزار دندانپزشکی لبخند ماژول لابراتوار می باشد که بعد از ثبت خدمات و هزینه های مربوط به آن، میتوان از طریق بخش ثبت سفارش، سفارشات مربوط به لابراتوار را در سیستم دندانپزشکی لبخند ثبت نمود و در انتها از دستور کار لابراتوار پرینت گرفت.

دستور کار لابراتوار در نرم افزار لبخند

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.

 


استفاده از کارت برای شناسایی بیمار در کامل ترین نرم افزار دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

یکی دیگر از قابلیت های برنامه جامع و کامل مدیریت دندانپزشکی لبخند استفاده از کارت های هوشمند و یا مایفر در جهت شناسایی بیماران در سیستم مدیریتی لبخند می باشد. برای این منظور بعد از تهیه سیستم کارت خوان و کارت های مربوط به آن، کاربر می تواند در موقع تشکیل پرونده برای بیمار کارت صادر نموده و در مراجعات بعدی بیمار با استفاده از این کارت براحتی پرونده دندانپزشکی و اطلاعات درمانی بیمار را در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند جستجو نماید.

استفاده از کرت در جستجوی بیماران در نزم افزار لبخند

 

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار لبخند ایجا را کلیک کنید


نحوه ثبت درصد مالیات در نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

در سیستم جامع مدیریت کلینیک دندانپزشکی لبخند میتوانید به ساده ترین شکل ممکن مقدار درصد مالیات را در بخش اطلاعات کلینیک نرم افزار لبحند ثبت نمود و با استفاده از گزارش مالیات در بخش حسابداری، گزارشی از عملکرد دندانپزشکان مرکز خود را با کسر درصد مالیات در یک دوره‌ی زمانی مشاهده نموده و فایل خروجی تهیه نمود.

نحوه ثبت درصد مالیات در نرم افزار مدیریت کلینیک لبخند

برای ورود به دموی آنلاین نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.