بایگانی برای خرداد, ۱۳۹۷

معرفی نسخه دو زبانه نرم افزار تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

 

در راستای ارائه نرم افزار جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند به عنوان یک نرم افزار بین المللی، نسخه چند زبانه نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند طراحی و ارائه گردیده است

نرم افزار فوق تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند قابلیت های گسترده ای را برای مراکز دندانپزشکی به شرح زیر ارئه می دهد تا توسط این نرم افزار قدرتمند بتوان به کلیه نیازهای مدیریتی پاسخ داد.

(بیشتر…)


راهکارهای خوشبو ماندن دهان در هنگام روزه داری چیست

بدون نظر

خوشبو ماندن دهان در هنگام روزه داری

 

دکتر حسین زمان‌زاده بیان کرد: هنگام روزه‌ داری بدن در طول روز برای تامین انرژی مورد نیاز برای فعالیت، در ساعات اولیه از قند استفاده می‌کند و با اتمام قند بدن، چربی‌های ذخیره شده را مصرف می‌کند که سوخت و ساز چربی‌ها در کبد موجب تولید گازها و بوی بد دهان می‌شود.
وی افزود: این وضعیت بدن و ایجاد بوی بد دهان در اوایل روزه‌داری است و با عادت بدن به این شرایط کمتر می‌شود و از بین می‌رود.

(بیشتر…)


نمودار خلاصه عملکرد دندانپزشک در برنامه جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

خلاصه عملکرد دندانپزشک

کارشناسان تیم فنی نرم‌افزار اختصاصی دندانپزشکی لبخند همواره سعی نموده اند درخواست‌هایی را بنا بر نیاز کاربران به نرم‌افزار اضافه کنند. یکی از قسمت‌های اضافه‌شده به برنامه تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند نمودارهای آماری می باشد. یکی از این نمودار مانند «نمودار خلاصه عملکرد دندانپزشک» می باشد.

(بیشتر…)


چرا گاهی دهانمان تلخ می شود؟

بدون نظر

تلخی دهان

 

بهداشت ضعیف دهان می تواند به معنی مشکلات لثه و دندان مانند التهاب لثه باشد که موجب طعم بد و تلخ در دهان می شود. گاهی اوقات حس چشایی همیشگی ما، موقتا تغییر می کند و طعم بد یا فلزی در دهان خود احساس می کنیم. این حالت میتواند دلایل مختلفی داشته باشد.

(بیشتر…)