بایگانی برای آذر, ۱۳۹۶

توصیه پزشکان به مبتلایان آسم در فصل سرما

بدون نظر

آسم

 

پزشکان به افراد مبتلا به آسم توصیه می‌کنند که در فصل سرما حتما دهان و بینی خود را بپوشانند.

بر اساس گزارش تلگراف، متخصصان مرکز آسم انگلیس توصیه می‌کنند که پوشیدن لباس گرم در هوای سرد می‌تواند مانع از رسیدن سرما به سیستم تنفسی شود.

کارشناسان می‌گویند تنفس در هوای سرد می‌تواند خطر حمله آسمی را تا حدود زیادی افزایش دهد.

حدود چهار میلیون نفر یعنی سه چهارم افرادی که در انگلیس به بیماری آسم مبتلا هستند می‌گویند که تنفس در هوای سرد زمستانی علائم حملات آسمی را در آنها تا حدود بسیار زیادی افزایش می‌دهد و خطر ابتلا به این بیماری را نیز بالا می‌برد.

در هر ۱۰ ثانیه در انگلستان یک حمله آسمی رخ می‌دهد و ۵٫۴ میلیون نفر نیز در معرض این بیماری هستند که از این میان ۱٫۱ میلیون نفر را کودکان تشکیل می‌دهند.

طبق این گزارش، این آمار در حالی ارائه می‌شود که روزانه سه نفر در انگلیس بر اثر یک حمله آسمی جان خود را از دست می‌دهد.

کارشناسان و متخصصان بیماری آسم در انگلیس به افرادی که با مشکلات تنفسی از جمله بیماری آسم دست و پنجه نرم می‌کنند توصیه می‌کنند که صورت و بینی خود را با پوششی همچون یک شال بپوشانند تا هم مجاری تنفسی آنها گرم بماند و نیز تنفس هوای سرد موجب تشدید حملات آسمی در آنها نشود.

منبع


اتصال نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند به سامانه پیامکی یادم باشه

بدون نظر

یادم باشه

کارشناسان گروه فنی نرم‌افزار دندانپزشکی لبخند بنا به درخواست نیاز کاربران، قسمت های جدیدی را در نسخه مطبی نرم‌افزار جامع دندانپزشکی لبخند در به روز رسانی های اخیر اضافه کرده اند. یکی از قسمت های اضافه شده در ورژن جدید نرم افزار لبخند، اضافه کردن ماژول پیامکی «یادم باشه» می باشد. از این پس،تمامی پیامک های ارسالی از طریق نرم افزار، به کلیه بیماران ارسال می گردد(حتی بیمارانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشند).

 

برای ورود به دموی آنلاین جامع ترین نرم افزار مدیریت درمانگاه دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.


۱۱ عادت مضر برای سلامتی

بدون نظر

health

 

بدون شک شما هم در طول روز بعد از میل کردن غذا مسواک می‌زنید، با شیشه پایین رانندگی می‌کنید، گاهی لباس‌های خیس را داخل اتاق خشک می‌کنید، در کوچه و خیابان به موسیقی گوش می‌دهید، موبایل یا تبلت را بالای سرتان می‌گذارید و غیره. اما اگر بدانید همین کارهای روزمره و به ظاهر معمولی به سلامتی شما آسیب می‌زنند، همچنان به کارتان ادامه می‌دهید؟ بله برخی از کارهایی که هر روز انجام می‌دهیم، جزو اشتباهات کوچکی هستند که به مرور زمان سلامتی را با خطرات جدی روبه‌رو می‌کنند. پس بهتر است هوشیارتر باشیم.

(بیشتر…)


اتصال مستقیم دستگاه های عضو شتاب به نرم افزار جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

نرم افزار لبخند

 

 

یکی از تغییرات کاربردی در ورژن جدید نرم افزار درمانگاه دندانپزشکی لبخند، امکان اتصال مستقیم دستگاه POS به نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند است.

از این پس کاربران لبخند، امکان ثبت پرداختهای انجام شده از POS به صورت اتوماتیک برای بیماران در پرونده دندانپزشکی-پرونده مالی را خواهد داشت.

 

برای ورود به دموی آنلاین تخصصی ترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند ایتجا را کلیک کنید


۷ توصیه مفید برای درمان زخم دهان

بدون نظر

درمان زخم دهان

 

زخم دهان عارضه دردناکی است که شرایط ناخوشایندی را برای فرد ایجاد می‌کند اما با استفاده از روش‌های خانگی و طب سنتی می‌توان سریع‌تر از شر آن خلاص شد. تقریبا همه ما هر از گاهی به این عارضه دچار شده‌ایم. این زخم‌ها اغلب داخل لب، در فضای داخل دهان، روی لثه یا کام دهان ظاهر می‌شوند. اگرچه این زخم‌ها مضر نیستند اما گاهی بی‌نهایت دردناک و رنج آور می‌شوند تا جایی که حتی اشتهای فرد را به کلی از بین می برند.

(بیشتر…)


در فصل سرما، با ویتامین C سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید

بدون نظر

 

زمستان در راه است و با خود سرماخوردگی و آنفولانزا را به همراه دارد. در چنین فصلی سیستم ایمنی با اضافه کاری سعی در سالم نگه داشتن بدن ما دارد. همه ما می‌دانیم که ویتامین C، با توجه و تشکر از اثرات آنتی اکسیدان قوی خود و همچنین کمک به حفظ بافت‌ها مانند استخوان، لثه‌ها و دندان‌ها، نقش اساسی در ایمنی بدن ما دارد. اما تامین و حفظ سطح کافی این ویتامین در بدن آنطور که به نظر می‌رسد ساده نیست.

(بیشتر…)


حضور نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند در سمینار دندانپزشکی شیراز آذر ماه ۹۶

بدون نظر

حضور نرم افزار جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند در «سمینار درمان‌های جامع دندان‌پزشکی» و سمینار یک روزه آموزه‌های قانونی از ۱۵ تا ۱۷ آذر ۹۶ در هتل هما شیراز
همراه با نمایشگاه مواد و تجهیزات دندان‌پزشکی
برگزارکننده: انجمن دندان‌پزشکی ایران شعبه فارس
امتیاز بازآموزی: ۲۱ امتیاز


استفاده بیش از حد دهانشویه ممنوع

بدون نظر

دهانشویه

 

عبدالجواد رحیم پور دندانپزشک، در خصوص علل ایجاد پوسیدگی دندان‌ها توضیح داد: اگر پوسیدگی ها را ازنظر محل پوسیدگی بررسی کنیم می توانیم عنوان کنیم که پوسیدگی در سه نقطه ایجاد می‌شود.وی افزود: اولین نقطه سطح جونده در آسیاهای بزرگ و کوچک که روی این سطوح جونده شیارهای باریک ولی عمیقی وجود دارد که به علت عدم ورود موهای مسواک به داخل آنها محیط مناسبی برای زندگی میکروبها فراهم می شود. لذا دندان‌ها در این نواحی خیلی زود دچار پوسیدگی و خرابی می‌گردد که این امر در مورد اولین آسیای بزرگ که در حدود شش سالگی می‌روید اهمیت بیشتری دارد.

(بیشتر…)


اگر در پی دندان هایی سفید و لبخندی زیبا هستید، سبزیجات و لبنیات را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید

بدون نظر

 

برای این که لبخندی زیبا داشته باشید، بهره‌مندی از دندان هایی تمیز و سفید عنصری کلیدی محسوب می شود. امروزه روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها در دسترس هستند که از نمونه هایی ساده مانند خمیردندان های سفیدکننده تا مواردی پر هزینه شامل مراجعه به دندان پزشک را شامل می شوند. برای این که دندان هایی سفید داشته باشید، شاید تنها کاری که باید انجام دهید، مراجعه به آشپزخانه باشد. با افزودن برخی مواد غذایی به رژیم غذایی خود می توانید به درخشش و سفیدی دندان ها کمک کنید. در ادامه با برخی از این مواد غذایی و چند نمونه که باید از مصرف آنها پرهیز کنید، بیشتر آشنا می شویم.

(بیشتر…)


۶ ماده حیاتی برای بدن بشناسید

بدون نظر

ماده حیاتی

 

ما اغلب مواد معدنی را به دو دسته مواد معدنی اصلی و مواد معدنی کم نیاز تقسیم می کنیم. شش ماده معدنی اصلی آنهایی هستند که به مقدار زیاد در بدن وجود دارند. هنگامی که موضوع سلامت و عملکرد عادی بدن مطرح می شود، مواد معدنی غذایی به اندازه ویتامین ها مهم هستند. آنها برای فرآیندهای بسیاری در بدن، به ویژه تعادل مایع، حفظ و نگهداری از استخوان ها و دندان ها، انقباض عضلانی، و عملکرد سیستم عصبی ضروری هستند.

(بیشتر…)