بایگانی برای تیر, ۱۳۹۷

سریعترین راه درمان تبخال روی لب

بدون نظر

تبخال

 

پیدایش تاول های بسیار کوچک و دردناک معمولاً در اطراف دهان از علایم تبخال لب است. این تاول ها گروهی ظاهر میشوند و در اطراف هر کدام یک حلقه قرمز وجود دارد. داخل این تاول ها مایع وجود دارد اما پس از مدتی تاولها خشک شده و ناپدید میشوند. درمان تبخال خود به خودی در عرض چند روز تا یک هفته و گاهی بیشتر اتفاق می افتد عود تبخال امری معمول است. ویروس برای تمام عمر در بدن باقی میماند اما معمولاً در حالت خفته قرار دارد.

(بیشتر…)


موقع دندان درد چه قرصی بخوریم؟

بدون نظر

قرصهای مناسب دندان درد

اگرچه با مراجعات دوره‌ای و معاینات منظم و افزایش بهداشت دهان و دندان ها، دندان درد‌های غیرقابل پیش بینی و ناگهانی نسبت به گذشته دیگر کمتر برای مردم ممکن است پیش بیاید، اما دندان درد برای خیلی از مردم کماکان یک کابوس تلقی می‌شود. چه وسط یک جلسه مهم کاری، چه شب هنگام خواب و چه در زمان صعود هواپیما، دندان درد ممکن است ما را گرفتار کند. بیشتر مردم هنگام دندان درد سراغ داروهای تسکین دهنده درد می روند اما اغلب این سوال برایشان پیش می آید که چه داروهایی برای تسکین درد دندان خود استفاده کنند؟

(بیشتر…)


حضور برنامه جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند در اولین سمپوزیوم دندان پزشکی زیبایی، اصفهان ۹۷

بدون نظر

اولین سمپوزیوم تخصصی دندانپزشکی زیبایی از کامپوزیت تا سرامیک انجمن متخصصین دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی ایران شاخه اصفهان از تاریخ ۶-۸ تیرماه ۹۷ با حضور سخنرانان مدعو در سالن همایش سیتی سن تر اصفهان برگزار می گردد.

این همایش اولین برنامه علمی دندانپزشکی در سالن همایش سیتی سنتر اصفهان می باشد نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی از دیگر برنامه های این سمپوزیوم می باشد.(منبع)

شرکت پردازش سیستم پرنیان با ارائه آخرین ورژن نرم افزار دندانپزشکی در سه نسخه مطبی، کلینیکی و دانشگاهی و ارائه توضیحات جامع پیرامون جدیدترین ماژول‌های نرم افزار اختصاصی دندان پزشکی لبخند در خدمت بازدیدکنندگان و دندانپزشکان محترم در این نمایشگاه میباشد.