بایگانی برای شهریور, ۱۳۹۶

معرفی بخش بیماران در تخصصی ترین برنامه مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

بخش بیماران

 

بخش بیماران یکی از پرکاربردترین و کلیدی ترین بخش های سیستم مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند میباشد. این بخش شامل تشکیل پرونده، پرونده دندانپزشکی، تعیین وقت برای بیماران، گزارش ها و نمودارهای مربوط به این بخش میباشد.

بیشتر کار کاربر در بخش پرونده دندانپزشکی نرم افزار لبخند میباشد. کاربر می تواند تشخیص و درمان مربوط به بیمار را با استفاده از چارت دندان در نرم افزار جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند ثبت نموده و مبلغ دریافتی را نیز در بخش پرونده مالی ثبت نماید.عکس های رادیولوژی و اسناد پزشکی مربوط به بیمار را ذخیره و در صورت نیاز گزارش تهیه نماید.

 

برای ورود به دموی آنلاین تخصصی ترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


پشتیبان گیری از اطلاعات موجود در نرم افزار دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

یکی از مهمترین کارهای کاربران در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند پشتیبان گیری از داده میباشد.  پشتیبان گیری در سیستم دندان پزشکی لبخند به دو صورت دستی و اتومات انجام می گیرد.  پشتیبان گیری اتومات هر روز در هنگام وارد شدن به نرم افزار لبخند و در مسیری که از قبل تعیین شده است دانلود و ذخیره می شود. در پشتیبان گیری دستی کاربر با کلیک بر روی آیکون پشتیبان گیری و دانلود فایل پشتیبان اینکار را بصورت دستی انجام میدهد.

برای ورود به دموی آنلاین برنامه مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


علائمی که نشان میدهد کلسیم دریافت نمی کنید

بدون نظر

calcium-rich-foods

 

اصرار همه ما برای مصرف کلسیم در سن رشد کودکان‌مان برای تقویت وسلامت استخوان‌ها و دندان‌هایشان امری بدیهی است، اما در واقع همه ما هر روز نیاز به مصرف مقدار کافی کلسیم برای قوی نگه داشتن بدنمان تا حد ممکن داریم.طبق نتایج بدست آمده در بریتانیا، ۵ درصد از مردان و ۸ درصد از زنان دچار کمبود کلسیم هستند و هم‌زمان ۱۴ درصد از نوجوانان هم به میزان کافی از این ماده مهم معدنی استفاده نمی‌کنند و این موضوعی بسیار نگران کننده است؛ به این دلیل که اسکلت بدن ما قبل از ۱۸ سالگی شکل می‌گیرد. اگر این ۴ علامت را در خودتان حس می‌کنید، احتمالا کمبود کلسیم دارید:

(بیشتر…)


نمودارهای آماری در نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

با توجه به نیاز کاربران به داشتن آمارهای نموداری ، کارشناسان فنی نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند بعد از بررسی و تحلیل، بخش آماری را به سیستم جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند اضافه نمودند. یکی از این نمودار ها «نمودار خدمات» می باشد. کاربران با استفاده از این نمودار می توانند بسهولت و در کوتاه ترین زمان گزارش های تصویری و آمار نموداری از تمامی خدمات انجام شده در یک بازه ی زمانی مشخص را در نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند تهیه نمایند.

 

برای ورود به دموی آنلاین جامع ترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


معجزه انار در تصفیه خون و سلامت قلب

بدون نظر

انار

 

انار یکی از میوه های خوشمزه و پرطرفدار فصل پاییز است که فواید زیادی برای بدن دارد، این میوه پر خاصیت یک تصفیه‌کننده خون بوده و برای سلامت کبد بسیار مفید است و مطالعات متعددی نشان داده است که عادت به خوردن این میوه مانع تشکیل پلاک‌های دندانی و بروز پوسیدگی دندان می شود.این میوه افزون بر خاصیت تصفیه کنندگی خون در خفظ سلات قلب و پیشگیری از ابتلا به بیمای های قلبی بسیار موثر است، انار احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را با کاهش فشارخون، جلوگیری از اکسید شدن LDL و تشکیل پلاک در دیواره عروق پایین  می آورد که در نتیجه ریسک ابتلا به گرفتگی عروق کم می شود.

(بیشتر…)


آسپرین به ترمیم پوسیدگی دندان ها کمک می کند!

بدون نظر

asprin

 

به گزارش ایسکانیوز، پوسیدگی دندان شایع ترین مشکل دندانی در سراسر جهان است. پوسیدگی دندان منجر به تخریب ساختار دندان، تشکیل حفره ها و التهاب ناشی از عصب دندان و در نهایت دندان درد می شود.درمان فعلی پوسیدگی دندان، پر کردن آن است، و دندانپزشکان حفره یا سوراخ ایجادشده در دندان را با استفاده از مواد مصنوعی که شبیه ساختار دندان طبیعی نیست، ترمیم کرده و ممکن است در طول عمر دندان چندین بار این ماده تعویض شود.محققان دانشگاه کوئین ایرلند دریافته اند آسپرین می تواند راه حل جایگزین ترمیم دندان پوسیده باشد.

(بیشتر…)


ثبت مستقیم تصاویر از دستگاه RVG و فسفرپلیت در نرم افزار لبخند

بدون نظر

rvg

 

یکی از قابلیتهای مهم در برنامه جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند ارسال مستقیم تصاویر از دستگاه های  RVG و فسفرپلیت می باشد، بدین ترتیب کاربران می توانند براحتی و در کوتاه ترین زمان عکس های گرفته شده از بیماران را در پرونده دندانپزشکی وی در نرم افزار دندانپزشکی لبخند قراردهند.

برای ورود به دموی آنلاین تخصصی ترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


۸ راه خانگی برای آرام کردن آبسه دندان

بدون نظر

آبسه دندان

 

آبسه دندان اصطلاح رایجی است که برای توصیف عفونت ریشه دندان یا جایی بین دندان و لثه به کار می‌رود. در ادامه چند روش خانگی ساده برای مبارزه با این نوع عفونت، به نقل از سایت فوت و فن آورده شده است.آبسه دندان توسط نوعی باکتری ایجاد می‌شود که یا از طریق پوسیدگی یا از طریق ترک دندان وارد دندان شده و تا نوک ریشه گسترش می‌یابد. این امر منجر به بروز درد، التهاب و توده‌های چرکی می‌شود.

(بیشتر…)


وقتی دندان‌تان آبسه می‌کند

بدون نظر

آبسه

 

علل آبسه در حفره دهان چیست؟ علل آبسه به علت پوسیدگی دندان اتفاق می‌افتد .پوسیدگی‌های دندان اگر درمان نشود، عفونت ناشی از پوسیدگی گسترش پیدا می‌کند و به مقر دندان می‌رسد. از آنجا عفونت وارد استخوان می‌شود یا حتی عفونت وارد نسوج اطراف دندان می‌شود.
اگر دندان سالم باشد و پوسیدگی در کار نباشد، مشکلات لثه‌ای و بیماری‌های لثه‌ای موجب آبسه دندان می‌شود، البته عفونت‌های لثه‌ای درمان نشده نیز باعث ایجاد آبسه لثه‌ای می‌شود.

(بیشتر…)


کسورات دندانپزشکی در اختصاصی ترین نرم افزار دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

کسورات دندانپزشکان

 

سیستم حسابداری برنامه جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند یکی از کاملترین بخش های این برنامه تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند می باشد و بخش کسورات دندانپزشکان یکی از بخش های مهم و کارآمد در نرم افزار تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند در نسخه کلینیکی است. کاربران برای ثبت کسورات مربوط به دندانپزشکان میتوانند به این بخش مراجعه نموده و اطلاعات وارد شده گزارش تهیه نمایند.

 

برای ورود به دموی آنلاین تخصصی ترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی اینجا را کلیک کنید