بایگانی برای تیر, ۱۳۹۶

کسورات دندانپزشکان در برنامه مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

labkhand

 سیستم حسابداری برنامه جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند یکی از کاملترین بخش های این برنامه تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند می باشد و بخش کسورات دندانپزشکان یکی از بخش های مهم و کارآمد در نرم افزار تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند در نسخه کلینیکی است. برای ورود به این بخش  میتوانید از صفحه‌ی اصلی نرم افزار مدیریت دندانپزشکی  لبخند، وارد صفحه‌ی مربوط به «کسورات دندانپزشکان» شوید. از طریق زیرمنوی «کسورات دندانپزشکان» در منوی «حسابداری» نیز می‌توانید وارد این بخش شوید.

با استفاده از صفحه‌ی کسورات دندانپزشکان در سیستم جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند شما می‏توایند به ساده ترین شکل ممکن مبالغ کسر شده از دندانپزشکان شاغل در مرکز خود را ثبت نمایید. این کسورات میتواند شامل فاکتورهای  لابراتوار، آسیب دیدگی تجهیزات توسط دندانپزشکان و … باشد.  

برای ورود به دموی آنلابن نرم افزار تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید


بازپرداخت وجه به بیمار در سیستم مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

بازپرداخت

به جرات می توان بیان کرد که سیستم حسابداری نرم افزار تخصصی دندانپزشکی لبخند یکی از کاملترین بخش های این سیستم جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند درنظرگرفته شده است. بخش صندوق را می توان یکی از اصلی ترین بخش های نرم افزار دندانپزشکی لبخند نسخه کلینیکی آن  نام برد. باز پرداخت وجه یکی از بخش های مهم در سیستم مدیریت دندانپزشکی لبخند به شمار می رود. بازپرداخت وجه تنها زمانی قابل انجام است که بیمار بستانکار باشد یعنی مبلغی بعنوان بیعانه در سیستم برای بیمار ثبت شده باشد در غیر اینصورت چنانچه برای بیمار بازپرداختی ثبت شود بیمار بدهکار می شود.

برای ثبت وجه بازپرداخت ابتدا روی آیکون «جدید» کلیک کنید سپس روی گزینه «باز پرداخت وجه» کلیک کرده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نظر بر روی تأیید نهایی یا همان (تیک) کلیک کنید.

برای ورود به دموی آنلاین جامع ترین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی اینجا را کلک کنید.


تقویم ماهانه قرار ملاقاتهای دندانپزشک در نرم افزار دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

مشذنادشی

در سیستم جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند این امکان برای کاربر وجود دارد که با انتخاب نام پزشک، قرارهای ملاقات و نام بیماران مربوط به هر ویزیت را در «تقویم ماهانه» مشاهده کند. بدین منظور، شمامی توانید با انتخاب «تقویم ماهانه» از بخش «بیماران» در صفحه اصلی نرم افزار تخصصی مطب و کلینیک لبخند وارد این بخش شوید و با انتخاب نام پزشک قرارهای ملاقات به همراه نام بیماران را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که در این صفحه امکان مشاهده‌ی تقویم، به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه وجود دارد. همچنین با استفاده از فلش‌های موجود در سمت چپ صفحه  مربوط به تقویم ماهانه سیستم مدیریت دندانپزشکی لبخند می‌توانید تقویم ماه‌های قبل یا بعد را ببینید و با کلیک بر روی گزینه «امروز»  مجدداً به صفحه‌ی مربوط به همان روز برگردید.

برای ورود به دموی آنلاین نسخه مطبی نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.


گزارش تعیین ملاقات در نرم افزار لبخند

بدون نظر

با کلیک بر روی آیکون «گزارش تعیین وقت ملاقات» در قسمت «بیماران» در صفحه‌ی اصلی نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند صفحه‌ی مربوط به گزارش تعیین وقت ملاقات نمایش داده می‌شود. از طریق زیرمنوی «گزارش تعیین وقت ملاقات» در منوی «بیماران» برنامه لبخند نیز می‌توانید وارد این بخش شوید. در این بخش از سیستم مدیریت دندانپزشکی، شما میتوانید پرینتی از تمام وقتهای ملاقات داده شده به تفکیک بخش، نام پزشک و نام بیمار در یک بازه زمانی مشخص داشته باشید.

(بیشتر…)


گزارش درمان انجام شده در نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

گزارش درمان

با کلیک بر روی آیکن «گزارش درمان» در قسمت «بیماران» در صفحه‌ی اصلی سیستم مدیریت دندانپزشکی لبخند صفحه‌ی مربوط به گزارش درمان نمایش داده می‌شود. از طریق زیرمنوی «گزارش درمان» در منوی «بیماران» برنامه دندانپزشکی لبخند نیز می‌توانید وارد این بخش شوید. با استفاده از صفحه‌ی گزارش درمان نرم افزار دندانپزشکی شما می­توانید به ساده‌ترین شکل ممکن، اطلاعات مربوط به درمان‏های مختلف انجام شده را به تفکیک در طول یک دوره‌ی زمانی انتخابی مشاهده نموده و از آن‏ها گزارش نیز تهیه نمایید.

(بیشتر…)


منشا بوی بد دهان چیست؟

بدون نظر

دندان‌هایی صاف و سفید اما لثه‌هایی قرمز و ملتهب، به‌طور حتم زیبایی دندان‌ها نه تنها به چشم نمی‌آید حتی منظره خیلی بدی هم پیدا می‌کند. وقتی خانه‌ای از پای‌بست ویران باشد هرچه ظاهرش را بزک کنید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. تصور کنید لب و دندان سالم و زیباست اما رنگ و قیافه لثه‌ها با آنها هماهنگ نیست.
لثه‌های تیره یا سفید و بی‌رنگ لذت هر لبخند را از شما می‌گیرد. این مطلب به شما کمک می‌کند تا لثه‌هایی زیبا و سالم داشته و البته خنده‌ای زیباتر از همیشه داشته باشید.

(بیشتر…)


این میوه ۲۰برابر لیمو ویتامین C دارد!

بدون نظر

گیاه نسترن درختچه‌ کوچکی است با ارتفاع حداکثر ۳متر و برگ‌هایی شامل پنج تا هفت برگچه دندانه‌‌‌دار، این گیاه به‌شکل بیضی نوک‌تیز بوده و گل‌ها به‌رنگ‌های گلی (قرمز کم‌رنگ)، سفید مایل به گلی و یا سفید هستند؛ از میوه گل نسترن به‌عنوان غنی‌ترین منبع ویتامینC یاد شده که ۲۰برابر لیمو ویتامینC دارد.

(بیشتر…)


حضور نرم افزار لبخند در شانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی کودکان ایران

بدون نظر

 شانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی کودکان ایران با رویکرد «موفقیت و شکست در دندانپزشکی  کودکان» از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۶ در مرکز همایش های هتل المپیک تهران با ۲۰ امتیاز بازآموزی به ریاست دکتر ژاله محمودیان برگزار خواهد شد.

شرکت پردازش سیستم پرنیان با ارائه آخرین ورژن نرم افزار جامع و تخصصی مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی لبخند در هتل المپیک تهران منتظر بازدید شما عزیزان میباشد.

برای ثبت نام در شانزدهمین کنگره دندانپزشکی کودکان ایران اینجا را کلیک کنید.


جرم گیری دندان چیست؟ آیا جرم گیری به دندان آسیب می رساند؟

بدون نظر

همه ما در زندگی خود بارها با اصطلاح جرم گرفتن دندان و جرم گیری برخورد کرده‌ایم. اکثریت مردم جرم گیری دندان را به نوعی همان سفید کردن دندان یا تغییر رنگ آن در ذهن خود متصور می‌شوند در حالی که جرم گیری دندان با مبحث سفید کردن دندان کاملا متفاوت است. برخی از افراد هم جرم گیری دندان را باعث از بین رفتن مینای دندان دانسته و از این روش استفاده نمی‌کنند. در ادامه تفسیری مختصر و مفید در مورد فرایند جرم گیری دندان ذکر می‌گردد تا به طور کلی با این اصطلاح دندانپزشکی آشنا شویم. همراه گروه سلامت مجله اینترنتی ستاره باشید.

(بیشتر…)


علت پوسیدن دندان چیست؟

بدون نظر

درست مسواک زدن بیش از تعداد دفعات مسواک زدن، در پیشگیری از پوسیدگی دندان موثر است. مسواک زدن صحیح حدود ۳ تا ۵ دقیقه باید طول بکشد و تمام سطوح دندانی نظیر سطح جونده و سطح بیرونی و درونی دندان‌ها را تمیز کند در صورتی که اگر یک بار در روز مسواک می‌زنید بهترین زمان، پس از صرف شام و پیش از خوابیدن است.

(بیشتر…)