بایگانی برای اردیبهشت, ۱۳۹۷

راهکارهای رفع بوی بد دهان در روزه داران

بدون نظر

بوی بد دهان

سمانه رمضانی گیوی متخصص طب سنتی در خصوص بوی بد دهان و راه درمان آن، اظهار کرد: دهان در صورتی بوی بد می‌گیرد که معده ضعیف شده باشد؛ ضعف معده زمانی اتفاق می‌افتد که فرد غذای درهم و برهم استفاده کند، در اثر درهم خوری افراد به معده خود آسیب جدی وارد می کنند. این متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه ضعف معده ناشی از عدم هضم غذا در بدن رخ می دهد، خاطر نشان کرد: ضعف معده موجب می‌شود که غذا در معده باقی بماند و عمل هضم در بدن به خوبی انجام نشود؛ زمانی که معده نتواند غذا را هضم کند این ماده در بدن باقی می‌ماند و به اصطلاح ترش می‌کند، این ترش کردن باعث تشنگی کاذب نیز می‌شود که در ایجاد بوی بد دهان موثر است.

(بیشتر…)


۳ توصیه برای پیشگیری از بوی بد دهان

بدون نظر

بوی بد دهان

مطالعات نشان می‌دهد شایع‌ترین دلیل بوی بد دهان انباشت پلاک‌های باکتریایی دهان از جمله در بخش‌هایی همچون دندان، لثه و حتی زبان است. در حالیکه عدم رعایت بهداشت می‌تواند فاکتور بروز این وضعیت باشد یک عامل رایج خشکی دهان است که فضای خوبی را برای باکتری‌ها فراهم می‌سازد. به همین دلیل است که بیشتر افراد هنگام صبح از بوی بد دهان شکایت می‌کنند زیرا هنگام خواب تولید بزاق کم است.

(بیشتر…)


نمودار وجوه دریافتی از بیماران در نرم افزار تخصصی دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

Screenshot

 

کادر فنی برنامه جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند بنا به درخواست کاربران،برخی از نمودارهای آماری را  به نرم‌افزار اضافه کرده اند.  یکی از نمودارهای اضافه‌شده به نرم‌افزار، نمودار «وجوه دریافتی از بیماران» در قسمت حسابداری می‌باشد.

برای استفاده از این بخش، در قسمت حسابداری از برنامه مدیریت مطب لبخند کافی ست کاربر بازه ی زمانی  را در قسمت مربوطه انتخاب نماید. با کلیک بر روی آیکون «تأیید» نمودار مربوطه نمایش داده خواهد شد.

برای ورود به دمو آنلاین نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا کلیک کنید.


نکات طلایی برای داشتن دندان هایی سالم

بدون نظر

نکات طلایی دندان

 

دکتر رحمانعلی طاهری رییس گروه سلامت دهان و دندان معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در سلامتی افراد، گفت: با توجه به شیوع بیماری های دهان و دندان و رشد جمعیت؛ در سیستم های بهداشتی کشور کودکان زیر ۶ سال، کودکان ۶ تا ۱۴ سال و زنان باردار و شیرده بعلت احتمال بیشتر بروز بیماری های دهان و دندان و امکان دسترسی بیشتر به آنان بر طبق برنامه های موجود به عنوان گروه های هدف برای ارائه خدمات بهداشت دهان و دندان تعیین شدند.

(بیشتر…)


اضافه شدن captcha به صفحه login نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

بدون نظر

captcha

 

کادر فنی نرم افزار تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند بنا به درخواست کاربران، تصویر امنیتی (captcha) را در صفحه Login پیشرفته ترین نرم افزار جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند اضافه کرده اند.

از این پس کاربر درصورت وارد کردن نادرست نام کاربری و یا پسورد، تصویر امنیتی را در صفحه Login نرم افزار لبخند مشاهده میکند.

 

برای ورود به جامع ترین برنامه مدیریت دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.


چگونه بوی بد دهان در صبح را رفع کنیم

بدون نظر

بوی بد دهان

 

چه کسی از بیدار شدن با دهانی بدبو نفرت ندارد؟ بوی بد دهان در صبح حاصل کاهش بزاق در حین خواب و رشد باکتری ها در دهان است. اغلب افراد دچار بوی بد دهان در صبح هستند. هر چند بعید به نظر می رسد که بتوان صبح با دهانی به خوشبویی گل های بهاری از خواب بیدار شد، اما با چند گام ساده می توان مقداری با این مشکل مبارزه کنید.

(بیشتر…)