چگونه می توانید بهترین طراحی داخلی را در مطب یا کلینیک دندانپزشکی خود پیاده کنید؟

می‌گویند یک دندان‌پزشک اهل برلین، مطب دندانپزشکی خود را به شادترین مطب دنیا تبدیل کرده است. این دندان‌پزشک در ابتکاری جالب، مطب خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که بیماران نه تنها ترس و نگرانی ناشی از کشیدن یا پر کردن دندان خود را فراموش می‌کنند، بلکه کاملاً سرگرم می‌شوند.
او در اتاق انتظار مطب خود از رنگ نارنجی، صندلی‌های خوش‌رنگ، تابلوهای روشن و شومینه‌ای زیبا استفاده کرده است.
بیماران این مطب دندانپزشکی می‌توانند به جای فکر کردن به استرس و درد خود، در ساعاتی که در اتاق انتظار حضور دارند، از اینترنت استفاده کنند و به انواع بازی‌های مورد علاقه کامپیوتری خود مشغول شوند.
مطب یا کلینیک مکانی است که شما بخش مهمی ‌از روز خود را در آن می‌گذرانید، بنابراین طراحی داخلی و چیدن وسایل درون این فضا، همچنین رنگ‌هایی که برای وسایل و دیوارها استفاده می‌شود و نورهایی که در نورپردازی محیط استفاده می‌کنید در ایجاد روحیه‌ای شاد برای خودتان و بیمارانتان مؤثر است. بیماران معمولاً مدتی را در اتاق ملاقات یا روی یونیت دندان‌پزشکی در مطب سپری می‌کنند، بنابراین طراحی محیطی راحت و تمیز می‌تواند در ارزیابی آن‌ها درباره خدماتی که در مطب یا کلینیک دندانپزشکی شما دریافت می‌کنند، مؤثر باشد.

به ویژه در این روزها که رقابت بین مطب‌ها و کلینیک‌های دندان‌پزشکی شدید است، بدون شک بیماران مکانی را برای درمان مشکلات دهان و دندان خود برمی‌گزینند که بروز باشد و در آن راحت‌تر بوده و احساس آرامش بیشتری کنند . علاوه بر این، طراحی محیط داخلی مطبتان با توجه به شرایط روحی خودتان، در حفظ روحیه شاد شما مؤثر خواهد بود و از خستگی و کسالت کار طولانی در یک محیط بسته می‌کاهد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.


CAPTCHA Image
Reload Image