چهارمین کنگره دندانپزشکی نظام پزشکی کشور

چهارمین کنگره دندانپزشکی نظام پزشکی کشور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ آذرماه ۹۱ با حضور برخی از اساتید و صاحب نظران و اندیشمندان ارجمند رشته های مختلف دندانپزشکی و همچنین جمع کثیری از دندانپزشکان محترم در هتل المپیک (تهران) برگزار میگردد و طی سه روز به ایراد سخنرانی و تبادل اطلاعات پرداخته و آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی خود را برای آگاهی مدعوین مطرح خواهند نمود. همزمان با برپایی این کنگره نمایشگاهی از تجهیزات، لوازم و مواد دندانپزشکی و صنایع وابسته با حضور فعال شرکتهای معتبر در محل مزبور دایر خواهد گردید.
شرکت پردازش سیستم پرنیان بعنوان یکی از شرکت های نرم افزاری و تولیدکننده اولین نرم افزار تحت وب (شبکه اینترنت) و کاملاً فارسی مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی «لبخند» از عموم دندانپزشکان گرامی جهت شرکت در این کنگره و بهره مندی از مباحث علمی مطروحه در آن و همچنین بازدید از غرفه این شرکت و آشنایی هرچه بیشتر با امکانات و قابلیت های نرم افزار «لبخند» که با آخرین قابلیت ها در ورژن جدید ارائه میشود دعوت بعمل می آورد.
نرم افزار جامع مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی «لبخند» دارای تاییدیه شورای عالی انفوراتیک کشور بوده و بمناسبت برگزاری کنگره فوق الذکر با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.


CAPTCHA Image
Reload Image