معرفی نسخه دو زبانه نرم افزار تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند

 

در راستای ارائه نرم افزار جامع مدیریت دندانپزشکی لبخند به عنوان یک نرم افزار بین المللی، نسخه چند زبانه نرم افزار مدیریت دندانپزشکی لبخند طراحی و ارائه گردیده است

نرم افزار فوق تخصصی مدیریت دندانپزشکی لبخند قابلیت های گسترده ای را برای مراکز دندانپزشکی به شرح زیر ارئه می دهد تا توسط این نرم افزار قدرتمند بتوان به کلیه نیازهای مدیریتی پاسخ داد.

– ترجمه نرم افزار لبخند بصورت کاملا” عملی و مبتنی بر اصطلاحات و جملات تخصصی در بخشهای دندانپزشکی، انبارداری، حسابداری و …. انجام شده و در نتیجه آن تعامل نرم افزار و امکانات موجود به راحتی با کاربران خارج از کشور برقرار می گردد.

– کاربران مختلف نرم افزار قادر خواهند بود با زبان مورد نظر خود و متفاوت با زبان دیگر کاربران با لبخند کار کنند. به عنوان نمونه کاربران صندوق  می توانند اطلاعات خود را بر اساس زبان انگلیسی ثبت نمایند و دستیاران قادر خواهند بود با زبان دیگر مثل (زبان فارسی) ثبت درمان و گزارش ها را استخراج و مشاهده نمایند.

– مدیر نرم افزار قادر خواهد بود زبان یا زبان های قابل استفاده هر کاربر را تعیین نماید.

– هر کاربر می تواند با فشار دادن یک دکمه زبان نرم افزار را تغییر داده و کلیه رابط های کاربری و گزارش های خود را به زبان انتخاب شده مشاهده نماید.

– رابط های کاربری و فرم های مختلف نرم افزار لبخند بر اساس زبان مورد استفاده هر کاربر بصورت چپ به راست و یا راست به چپ بصورت کاملا” هوشمند چیدمان و نمایش داده می شود.

– کلیه گزارش های نرم افزار مدیریت درمانگاه دندانپزشکی لبخند بر اساس زبان مورد استفاده هر کاربر ترجمه شده و چیدمان گزارش بصورت چپ به راست و یا راست به چپ ارائه می گردد.

– نسخه چند زبانه لبخند حاوی کلیه زیر سیستم ها و ابزارهای موجود در نسخه اصلی را شامل می شود

 

برای ورود به دموی آنلاین تخصصی ترین نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی لبخند اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه خود را به ما بگویید.


CAPTCHA Image
Reload Image